WAT. EEN. BOM.

Eerst en vooral, zou ik iedereen die me steunde gisteren willen bedanken. We bewezen samen dat bedrijven zoals mobistar de kracht van social media niet langer kunnen negeren.

Dat het een bom ging zijn, daar had ik op gehoopt. Maar dat het zo een bom ging worden, dat had ik niet verwacht. We haalden op de blog 6x het maximum views ooit en de tweet had een bereik van 10.000 personen.

Trots, toch wel een beetje op ons allemaal want alleen was me dit nooit gelukt.

Ik kreeg gisteren nog 2x telefoon van het ‘webcare team’ om mijn adres te checken en mij te melden dat de livebox ASAP werd opgestuurd. Gisterenavond, na de bom, kreeg ik nogmaals telefoon deze keer van het diensthoofd van dat ‘webcare team’ met de melding dat mijn livebox nog deze avond bij me thuis ging geleverd worden.

Deze voormiddag omstreeks 11u, nog steeds geen livebox aan de deur.

Deze middag telefoon, weer het diensthoofd. Ja mevrouw, raar hoor, het is gisteren om 20h20 afgeleverd….

WEER OP HET VERKEERDE ADRES. Terwijl men mij gisteren 2x opbelde om het adres na te kijken en zeker te zijn.

Ik weet niet wat daar fout loopt, maar het is sowieso een heleboel. Hopelijk wordt hij vanavond op het correcte adres afgeleverd. Of anders… Dan weet ik het niet meer, echt niet.

elk.

Ik had gehoopt er vandaag de laatste blogpost over te schrijven… Blijkbaar is het verhaaltje nog niet voorbij… I’ll keep you posted.

2 replies on “ik zeg… het vervolg…

Zegt maar keer uw gedacht!

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s