De blogpost op Smosblog.be over de Olympische Spelen en wat dat veroorzaakt in de reclamewereld moet je zeker eens lezen. Waarvoor dank Kenny, hij zoekt trouwens een job, ik zeg het maar! Wat de post betreft… Paddy Power, ha, schoontje.

Bon, tonnen budget moet dat kosten, als je ziet met welke budgetten wij het soms moeten stellen en wat wij ervan maken… Say no more. (En met wij bedoel ik mezelf en al mijn collega communicatie/marketing mensen)

Nu soit, jammer dat Nike geen officiële sponsor is, want na wat research naar andere campagne beelden, blijken zij toch weer maar eens de top te zijn. In mijn ogen kunnen die mannen niet al te veel verkeerd doen, en blijkbaar ben ik niet alleen. (Wie mij kan overtuigen van het tegendeel, ik zie ze graag in de comments verschijnen)

“The Olympics is all about being inspired, and outside of the pool or the balance beam tonight, anyone watching got a heavy dose. It happened when a 12-year-old boy went running alone up a deserted road, staring straight in to the camera, with sweat dripping from his grey T-shirt. With all of the TV commercials trying their darndest to capture millions of viewers during the Olympic coverage, none has struck a chord the way Nike did in its true-to-form minimalist message.”

Wat zij met 1 minuut en 3 seconden doen, dat blijft je toch omver blazen?
Terwijl andere grote merken er enkel in slagen wat belachelijk dure takes te shooten. Een verhaal, kiekevel verdorie. Dat raakt de mensen nog.

One thought on “Greatness.

Zegt maar keer uw gedacht!

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s