10 maart, waardeproposities deel 3.

#destartup heeft een andere aanpak, dat is wel duidelijk. Wij geloven in een andere aanpak, geef ons de kans daarin te groeien. Naast een andere soort van relatie met de klant en een andere aanpak van creatieve briefings, zal #destartup focussen op doelgerichte creativiteit.

We handle in well targeted creativity.

Schone zin weer van Niel, maar wat houdt hij in? Ik krijg er nog steeds de rietepieten van dat er TV spots gemaakt worden om twintigers te bereiken. Die TV spots kosten handenvol geld, en #destartup gelooft dat er met dat budget via andere kanalen een pak meer kan worden gedaan.

Vandaar dat die researchfase zo belangrijk is. We willen op zoek gaan naar wat de doelgroep écht raakt. Wat hem leeft. Wat hem beweegt.

Nog een voorbeeld is de Gentse Feesten applicatie. Dat ding deed in principe wat het moest doen. Het gaf een overzicht van waar, wat te doen was. Maar man wat een gemiste kans. De Gentse Feesten, dat is een beleving. Dat is niet zomaar een aaneenschakeling van optredens en danspasjes. Op zoek gaan naar een manier om die beleving over te brengen naar die applicatie, maar ook de algemene communicatie. Dat is het doel van #destartup.

Maar ik heb jullie genoeg bezig gehouden nu, het is launchweek! Olé Olà! Het logo is af, de laatste stukjes code worden toegevoegd aan onze site en Bas doet nog een spurtje naar business cards.

Zijde er klaar voor?

4 replies on “De start-up, dag 64.

Zegt maar keer uw gedacht!

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s