Ik denk dat dat de woorden moeten geweest zijn dat den BIVV uitsprak tegen het agency dat deze belachelijke film gemaakt heeft.

Ten eerste begrijp ik niet dat het IQ van Vlaanderen zo ontzettend laag kan liggen, dat mensen niet door hebben dat dit professioneel gefilmd werd. Ten tweede begrijp ik niet dat zelfs deredactie.be deze gedachte alleen maar aanspoort. Ten derde vind ik dit een belachelijk voorbeeld om aan te tonen dat drinken en rijden niet samengaan. Ten vierde vind ik het straf dat zelfs instanties als BIVV nog belachelijk veel geld uitgeven aan campagnes als dit.

Ik wil maar zeggen, dit doet de mensen écht gene fuck man. Ze kijken 1x naar dat filmpje, en zijn het letterlijk 10 seconden later al vergeten. Niemand die zelfs nog maar 4 uur later op terras gaat zitten en denkt “ooooeeeh, neenee, geen pintje voor mij meneer want HEBT GIJ DA FILMKE WEL GEZIEN VAN DIE GAST DA ZOGEZEGD NE FIETSER OMVER RIJDT?”

/einde scheldwoorden

Liefste BIVV,

Er zijn àndere manieren van reclame maken. Er zijn strategischere, duurzamere manieren van reclame maken. En weet je wat straf is, het kost in veel gevallen zelfs minder geld.

 

 

Zegt maar keer uw gedacht!

Gelieve met een van deze methodes in te loggen om je reactie te plaatsen:

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s